کارگاه ارتقاء تعامل و ارتباطات اثر بخش کارکنان و هدفمند سازمان
-
سازمان ها و شرکت ها مانند هر موجود زنده و پویایی دائما با مشکلات درونی و بیرونی دست و پنجه نرم می کنند و کارکنان سازمان ها و شرکت ها مانند سلول های یک جسم و بدن زنده دائما در تلاش و تکاپو هستند تا حیات را در سازمان زنده نگه دارند ارتباط بهینه بین این سلول ها و درک مشترکی که از هدف دارند موجب می شود شتاب و سرعت و کیفیت رسیدن به سازمان ها و شرکت ها با هم فرق کند و در واقع همین نقطه آغازین سبقت گرفتن از رقباء و پیوستن به زمره ی موفق هاست
در این کارگاه با کمک شرکت کنندگان سعی خواهیم کرد مشکلات خاص ارتباطی و سؤبرداشت های افراد از مأموریت های سازمان را شناسائی و با ابزار گفتگو و اغنا و با کمک مدل های عملیاتی، مانعی بزرگ را که یا بر اثر ناآگاهی یا خطاهای شناختی یا عدم شفافیت یا سؤبرداشت و یا ابهام و …بوجود آمده است برطرف کنیم
گفتگوی مؤثر وهدفمند پیرامون مسائل واقعی و روشهای بهینه گفتگو وهدایت کارگاه بر اساس تصویر موفقیت و مأموریت شرکت باعث همراستایی و همگرایی و همدلی و یکدلی بیشتر و بیشتر کارکنان می گردد
1- تعریف ماموریت، مقصود و معنای کار (خوب که چی!)
2- توافق روی ارزش های محوری یعنی ارزش های واقعی درعمل
3- خلق و ترسیم تصویر موفقیت سال هاي آینده
4- ایجاد همسوئی،یعنی فرایندها، رویه ها و ابزاربرای ایجاد همسوئی بین بخش های مختلف سازمان و آدم های مختلف(OKR)
5- خلق تعهد به ماموریت و اهداف سازمان
6- خلق یک فرهنگ که بر بستر آن چنین اتفاقاتی بطور طبیعی می افتد
تجربه نشان داده است که عمده شرکت ها با این چالش ها درگیر هستند و بهره گیری از این دست کارگاه ها ضمن تمرینی برای حرکت به سوی سازمان یادگیرنده شدن تاثیر مثبتی بر روی کارکنان و در نهایت بهره وری بیشتر خواهد شد
اگر شما هم در مجموعه ای که کار می کنید با این نوشته ها احساس نزدیکی می کنید و مشکلات زیر را مشاهده می کنید
• عدم تعهد کافی به اهداف سازمان
• درگیر نبودن دل و ذهن افراد با کار
• نداشتن انگیزه کافی
• تعارض های مختلف
• استرس داشتن در کار
• کار تیمی ضعیف
• عدم هم سوئی
• مسئولیت ناپذیری
• مسائل ارتباطی
• روابط ضعیف
• کمبود اعتماد
• نگاه منفی و بد بینانهبهتر است فرصت را از دست ندهید و این کارگاه را پیشنهاد دهید ، مزیت های رقابتی پایدار خودبخود بوجود نخواهد آمد باید از سرمایه هایتان استفاده مؤثر کنید
برگزاری کارگاه برای هر شرکتی اختصاصی و با بررسی مشکلات آن شرکت و کارکنانش انجام خواهد شد
کارگاه حضوری در محل شرکت یا فضای مناسب و با رزرو قبلي برگزار مي گرددکارگاه یک روزه – دوره برگزاری : یکی از روزهای اردیبهشت
تسهیلگرکارگاه : دکتر مهدی جعفری منش مشاور بین المللی مدیریت
در 7 صنعت و ده ها شرکت و مدیر، طی 20 سال گذشته
مناسب برای شرکت ها و سازمانهای کوچک و متوسطامروزه کارکنان مهمترین سرمایه برای ارتقاء و رشد و توسعه کیفی و کمی سازمان ها به شمار می آیند ، استفاده از مدل های غیر بومی و عدم مشارکت کارکنان در سازمان و شریک نکردن آنها در سیاست گذاری ها خسارات جبران ناپذیری را به سازمان ها و شرکت ها وارد می کند که با شناخت مشکلات سازمان و شنیدن آنها از زبان کارکنان ضمن دادن مجالی برای دیده شدن و یادگیری طرفین با تحلیل و گفتگوهای چالشی و هدفمند گامی مهم و موثر در ارتقاء نیازمندی ها و روشهای بر طرف کردن آنها برداشته خواهد شد ، از مهمترین تفاوت این کارگاه خاص بودن و غیر تکراری بودن آن برای هر سازمان است که صرفا به نیازمندی های آن سازمان فارغ از مرور حرف های تئوریک و تکراری خواهد بود#کارگاه_ارتقاء_تعامل_و_ارتباطات_اثربخش_کارکنان_و_هدفمند_سازمان
توضیحات
اردیبهشت 4, 1401